Marathon #1 Sousei no Aquarion


Took you long enough!

Så, ännu en gång blev jag lurad av ordet Romance. Det såg lovande ut, de två första avsnitten och sedan föll det pladask! Det blev inte bra igen förräns de sista typ 5 avsnitten >_>. Det var typ mer än 10 huvudkaraktärer vars ens sanna jag förblev ett mysterium, han var bara där för att vara allmänt cool och sen var det bara 3 som ingjorde något syfte. Vilket gjorde att man bara blev irriterad och störd på dem. Men handlingen var nog värre.

Monster som dyker upp då och då och kidnappar människor. Och vad gör vi. Inget. INGET! vi bara chillar som vanligt och låter dem ta våra nära och kära, det finns bara ett vapen som kan stoppa det (fast i slutet fanns det asmånga, wtf?) så det funkar inte så bra. Och the bad guys, ja, dem snackade lite oförståligt sedan dog dem? Tror jag. Det var skumt. Fastän jag var koncentrerad till mitt yttersta när jag kollade denna. Så... nej. Besviken. det är allt jag är nu.

Sousei no Aquarion -= FAIL (except the romance part, if you're a fangirl who'll do anything for romance, then you can watch it. Or a mechalover. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback