I'm Blue Da Ba Dee~

Glasstårta - the only good cake

Igår så var folket över på las dinnah ala johanna Style. Johanna style = oavbrutet med maat! Malin, Sara, Matilda och Sanna kom runt sex och sedan kom Therése runt åtta. Det var meningen att vi skulle äta runt sjutiden men det tog visst längre tid att grilla kött än vad jag trodde... Och sedan hasselbackspotatis, mmm...  Jag förstår hur Håkan bara kan äta potatis, jag kan äta hur mycket hasselbackpotatis som helst. Sedan blev det kex, och allas favorit; kladdkaka! Och sedan lite tävlingar förstås. På alla mina middagar så har vi en drickatävling, detta år så var det hallon/lakrits, en riktigt sliskig dryck som många uppskattade. Jag var nästan lite orolig för att de har nästan sluta sälja all äcklig läsk, men så såg jag den stå där på hyllorna,limited edition. Det är som om Willys var förberedd på min ankomst. Therése var den lyckliga segraren! Hm, sedan drog vi ut till det nyöppnade stället, vilket musiken var en stor besvikelse på... Tänk om Sanna var DJ, då skulle det likna något... när vi sedan åkte hem så kom jag på att jag hade glömt o bjuda på chips och godis! Så nu fettar jag på det. Hehe. Kul var det! Tack alla som kom!

Inatt så drömde jag om fotboll. Jag värmde upp i regnet. Jag gick och ställde mig i mål men så kom en massa personer i svarta tröjor och började sparka in svarta/rosa bollar i målet, och jag hatar när bollar är i målet! Så jag blev värsta lack men så kom ett par spelare i Orange och ställde sig precis framför mig och gjorde cirkeln och då skulle inte jag spela. Och då gick jag till sidan och satte mig. Jag tror jag saknar fotbollen. Jag har fortfarande inte sprungit någonting. Shame on Me. Bara för det så tror jag att jag ska göra det nu. Så kommer jag hem lagom i tid till "Kitchen Nightmares"!


Kommentarer
Postat av: S A R A

Tack för en jättetrevlig kväll igår Johanna =)

2009-07-12 @ 21:42:32
URL: http://stilblick.blogg.se/
Postat av: J O H A N na

Tack själv för du kom! :D

2009-07-13 @ 22:20:17
URL: http://wackoam.blogg.se/
Postat av: Thomas

Det ska vara en riktigt feeeeet jäkla gräddtårta! ;P

2009-08-03 @ 15:29:03
URL: http://photosbythomas.blogg.se/
Postat av: johanna

sv thomas: UUUGH, grädde och jordgubbar är några av the disgusting things som finns i kylskåpet!

2009-08-05 @ 22:12:35
URL: http://wackoam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback