WHAT THE HELL ?!


Don't believe him! He's a marine! A bad guy!

Eiichiro Oda är ju helt sjuk. Helt sjuk. Hur mycket fantasi och tankeförmåga kan finnas inuti en människa? Här tror man att man vet allt redan och så faller det här ner från en öppen himmel. Jag är fortfarande i chocktillstånd. Liksom, den sanning vi vetat i de förgående 30 volymerna... är lögn. Fan. Jag skulle ju sluta läsa. Jag har ju 4 som står på hyllan och väntar på mig. Men när det handlar om Ace (särskilt en Ace som ska dö) är det svårt att låta bli. Men nu ska jag sluta. Jag tycker inte om sådana här bisarra överraskningar.

One Piece ♥ 


Kommentarer
Postat av: Malin

I HATE YOU ODA!

2009-07-17 @ 22:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback