Where art thou, my own shining knight?


With this beer, I shall save you!

Har spenderat de senaste nätterna med att kolla på "That 70's show". Den serien är bara för rolig! Men jag upptäckte (snokade på wikipedia) att Hyde och Jackie *spoiler alert* inte blir tillsammans förrän i säsong 5. Damn. Jag är snart på säsong 3. Jackie är för härlig. Hon är en sådan person man borde hata, men det går bara inte. Ungefär som Shopaholics Beckie. Den enda jag ogillar i serien är Kelso (Kutcher) bara för han är en odräglig idiot. Hmph. Annars är serien störtskön rakt igenom!

Annars idag; mixcupen. Det är kul att spela ute ibland men det är i målet jag hör hemma. My goal is my castle, är det inte så man säger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback