And I felt true happiness as I walked in to God's gift to Mankind

Stockholm. Ett ord. Så mycket mera, men egentligen bara en sak. Sf-bokhandeln. Guds gåva till mänskligheten som jag så brukar kalla det. Tänk att jobba där, vilka otroligt underbara dagar man skulle ha. Liksom, the ultimate bookstore of them all! En dröm. Men man ska alltid sikta högre. I USA. Tokypop-branschen. Kanske sitter jag där en dag?

Annars hade jag det väldigt trevligt i Stockholm med Animecka-gänget. Konvent är kul. Men det kostar pengar, jag får se om det blir Närcon i sommar!! Men wikipedia tävlingen verkar ju så oerhört skoj! Suck, jag får se vad som blir av sommaren. Sista sommarlovet, maffigt. Nu blire Hell's Kitchen. Lite skönt sisådär efter löpning i skolan och bara löpning på fotbollsträningen. Men det är skönt att löpa det med. i love life. !!! mina systrar chinchillor är för söta. the cuteness is killing me!

gsgs
Mina fem nya mangor jag köpte på Sf! :) Jag blir så glad av att bara kolla på dem :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback