And she asks why, whyyy !

Idag vare plugg heeela dagen! Gick upp kvart i nio, drog sisådär tjugo över till Sannisen och vi kirrade Historian. Blev grymt bra!!! Första gången jag besökte Sannas hus också, it was very exotic!! Nu måste jag bara plugga in historian... *sighs*.

Senare så hade jag match, i extrem kyla. Det var inte mysigt. Och mitt sår i munnen har precis försvunnit och då får jag ett nytt! WHY! WHY?! Svullen läpp igen, yesh~ Aja, det gick väl helt okej i mål, blev ganska slut. Det tär på psyket att vara extrem koncentrerad i 90 minuter. Typ, mer koncentrerad än när man skriver engelska nationella!! Usch, jag tappade känseln i foten också, haha. Men jag måste träna på min spänst, tränatränaträna! Skärpning Johanna! Jag hatar att släppa in mål, så bli bättre då! GAH! *Takes a breath breath* Okej. Vi losade med 7-0 för er som undrar. I första halvleken så var vi över på deras halva i typ, hm, 1 minut, max. Så jag hade och stå i. Men alla kämpade och det var kul att stå i. I love my goalie position (L).

Jag hade några djupa funderingar också om varför man aldrig gör det man vet man ska göra. varför springer jag inte ut när jag vet att jag ska göra det och tar bollen? Varför lyder inte mina ben kommandona jag ger dem? Varför kastar man sig inte över en snygg kille när man ser han gå på stan och antingen ser om han diggar det, om inte, then RUN. Liksom, varför gör man inte det för?

Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Aha, vad roligt! Pluggade du japanska eller nåt annat? ^^

2009-06-04 @ 23:54:24
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback