And she never saw him again

Jag har ett stort problem. Den 22 juni åker jag till Ungern. Den 24 juni är det premiär på Transformers 2: Revenge of the fallen. Den 26 juni åker jag hem. Några dagar senare så går mitt pass ut. Man kan ju tycka detta vore värsta turen så jag slipper punga ut pengar till ett nytt pass, men märkte ni datumet på premiären på transformers? När vi var i Berlin så kom Mr. Zac Efron förbi och promotade sin nya film, det är precis lika stor chans att Shia gör detsamma. Med undantaget att jag träffar på honom. Och kanske vill stanna kvar lite längre. Eller han kanske till och med bjuder med mig till sitt hem i USA. Vad säger jag då? Nej mitt pass går ut om några dagar... Låter som värsta feta lögnen. Uhuhu!! What to do what to do?

Kommentarer
Postat av: Sannis

Hahaha Johanna, vad roligt :D Fast jag måste säga att jag lider med dig.. Vilka bekymmer. Du måste börja med att byta pass iaf :) Sen är det bara att hoppas. Jag lovar att hålla alla tummar jag har :D

2009-06-03 @ 19:35:48
Postat av: Stina

Sv: Jaså? Har du varit i Japan och ätit den? :O :D

2009-06-04 @ 18:04:05
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: sv te Sannis from johanna

Känns bra att du stöttar mig Sanna! :') I won't disappoint you!

2009-06-04 @ 22:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback