And then... it was over

R.I.P BCmanga


Först lade bcmanga ned, vilket jag inte direkt tog någon skada av eftersom jag har det fantastiska animecka, men nu... NU! Ska dem sluta sälja svensk manga! Dem kommer bara fortsätta med One Piece och naruto... men resten kommer kastas i soptunnan! Inget mer att ströva omkring på Bokia, letandet efter nya volymer man kan köpa, inget letandet efter en ny serie eller tänkande den ska jag köpa nästa gång. Nej. Nu ska allt vara på engelska. Så mina inköp får vänta tills jag åker till Stockholm, vilket inte händer för ofta. Detta är en sorglig midsommarafton. Tack för allt, Bonnier Carlsen, jag hoppas ni kommer tillbaka en dag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback