And then there was chocolate

"I want some Johanna"
"Well, you aren't getting anything." ... Min syster vill ha min choklad som jag fick av farmor idag. Söta farmor. Vi kollade på tennis, jag gillar tennis, man får lust att åka och kolla på en tennismatch varje gång man ser på det. Dödligt farligt för min plånbok. Men jag har inga större planer på att åka till båstad (kanske blir någon spontanresa dit). Nej, vad jag vill göra nu är att städa mitt rum! Jag har ett grymt sug att göra det, det är lite weird, jag får alltid lust att göra det efter jag har köpt böcker. Men mina bokhyllor börjar bli fulla, det har typ bara gått ett halvår sen jag köpte de två nya. This isn' looking so good. But hey, if they're full, it means that I have lots and lots of books to read! :D

Läser just nu Trollkarlens Trast by Martin Davies. inte mycket kvar på den boken!

Kommentarer
Postat av: Sannis

Hoppas det går bra med städningen :)

2009-06-02 @ 15:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback