Even though it's over... there is more!

Såhär i början på sommarlovet så gör jag saker man aldrig har tid med annars; städar rummet, ser på filmer och kollar igenom gamla saker. Nu har jag precis kollat färdigt på Sagan Om Ringen filmerna, gudomligt bra. Man ryser vid musiken och dem små, härliga ögonblicken. Men bäst av allt är manuset. man tror att dem ska säga en sak, så säger dem en helt annan, mycket bättre!! Efter sett dem så kom jag på en massa roliga videos jag kollade på i mina yngre dar, tyvärr hittade jag inte min favorit, men dessa är underbart roliga dem med! (dvs om ni har min humor...;))






Och vi får ju inte glömma Sagan om de Bannlysta, en äkta svensk klassiker! :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback