Sannas Miss, Saras Party och Johannas Fotbollsmatch

Rektorn håller ett tal. Han drar ännu ett dåligt fotbollsskämt medan han läser av raderna. Från fjärran börjar jag höra ett ljud... och snart inser jag att det inte kommer ifrån fjärran utan alldeles bredvid mig! Jag ser hur Sanna river och sliter i sin väska med hon leter febrilt efter sin mobil som ljuder allt högre och högre inne i aulan! Rektorn dissar nu sitt tal lite och börjar tala om ungdomar och mobiltelefoner. Men jag hör inte det så mycket. Jag hör bara mitt kvävda skratt.

Avslutning igår. Trevligt. Fest hemma hos Johan och Sara senare. Ännu trevligare. Finns inte så mycket att säga, jag hade det helt grajto bara! :) Sedan när jag kom hem så gick jag in och borstade tänderna då jag hörde ett konstigt ljud... (detta var då fyra på morgonen, cirkus) Jag gick in i Malins rum och DUNDUNDUN! Jag ser Blacky på fönsterbrädet! Fort som attsingen så springer han ned under sängen och jag dyker efter honom men missar med en hårsmån! Sedan när jag försöker locka ut honom så gör han en fuling och glider runt bakom mig och ut i vardagsrummet. Och där jagade katten honom. Och han sprang runt, han var så glad och lycklig lilla Blacky. Men jag lyckades fånga honom till sist! sedan runt halv fem gick jag och lade mig!

Sedan så gick jag upp 8 och hade fotbollsmatch 11! :D Gick förvånansvärt bra efter bara sovit i 3,5h (gjorde dock bara 1 pinsam sak men en bra räddning på frisparken och lite utrusningar hörodär)! Lite osis att vi losade med 1-0 bara...


The evülness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback