Sweden - the warm land ?


Hibari~ måste rita en ny bild av honom snart!!

5 dagar i Ungern. Ett fuktigt, kvavt land. Innebandyn var kul. Boendet kunde varit bättre. Att utforska staden hade jag ingen vidare lust med, lite synd att man missade slottet bara.

Sverige. Husbil. 3-0. 30 minuter senare, hemma 3-2. Sätter sig i soffan lagom till jublet, 3-3 är ett faktum. Vilken insats. Jag såg inte mycket men jag hörde på radion, och det var nästan värre. Tack Sverige.

Idag första dagen på sommarjobbet, vilket var helt okej. Aldrig jobbat med barn förut men det är en jättebra upplevelse. Hemma. Bara kollat på en massa Reborn! avsnitt. Snart kommer Spanner (hjärta). Jag börjar komma ikapp, men det innebär att snart så finns det inga fler att kolla på. Komattane~...

Transformers 2 = True love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback