Why thou exist

En blogg. Min blogg. När jag startade denna blogg för något år sedan så var det första jag tänkte på layouten. Jag vill ha en användarvänligdesign. Efter många koder och omgjorda stilmallar så fixade jag till sist en jag tyckte om. Sedan var det till inläggen. Vad är det jag vill skriva om egentligen? De där små ögonblicken som förgyller vardagen? Killen du tycker om tittar på dig, du snubblar offentligt, du kläcker ut dig något ofantligt fiffigt. De där ögonblicken som är perfekta men försvinner så enkelt. Eller är det min fritid jag vill skriva om? Sport, tv, manga och allt annat. Eller helt enkelt bara skriva det jag känner för. Ett litet allt i allo. För det är jag. Lite allt i allo. Tycker om att göra saker, tycker inte om att göra saker. En allt i allo - johanna. En allt i allo blogg. Exactly how I want it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback