And she said "Never again"

Idag åt jag Risifrutti för första gången i mitt liv. Jag har en åsikt om det; blä. Extrem konstig konsistens och jag förstår inte hur folk kan äta det frivilligt, när det finns godare mellisar såsom kexchoklad... (höhö). Nej, det är en av de värsta matuppleveserna jag har (nr 1 är när jag upptäckte att de knöliga bitarna på köttet var sugploppar och nr 2 är när jag testade gröt!). Men, jag är ändå ganska stolt över mig som vågade proväta det.

Och sedan. Inte för jag tyckte det behövs anmärkas men om jag inte nämner det känns det som om jag ignorerar det, vilket jag inte gör, så då nämner jag det. Idag fyller jag år. Haft en trevlig dag (förutom risifrutti-incidenten). Så nu vet vi. Och jag fyller också år samma dag som Colin Farell och Clint Eastwood vilket i framtiden kommer bli användbart... *dreaming away*~

"Johanna går i rask takt emot bussen, hon borde springa men då riskerar hon att förlora alla de dyrbara papperna hon har i handen. Men då händer det som inte får ske. En skitstövel springer in i henne! FWOSH! Papperna är som bortablåsta (faktum är att de är bortblåsta)! Johanna börjar febrilt plocka upp papperna på marken när hon får hjälp av en stilig herre.
- Tack, säger Johanna lite jäktat.
- Det var så lite, men du ser lite ledsen ut, är allt OK? frågar den unge mannen. Johanna suckar och tårar börjar formas i ögonen.
 - Faktum är att jag är helt ny här i USA och inget går som det ska, inga nya vänner och idag är det min födelsedag och inget kul händer! Säger Johanna och plockar upp de sista papperna och tittar lite nogrannare på ansiktet. Och : !! Det var Colin Farell, superskådisen (han är det i framtiden) med massor av läckra kändispolare!
- Tja faktum är att jag också fyller år idag så du kan ju komma på mitt party? Ett leende spred sig på Johannas läppar. Det ser ut som Johannas tur hade vänt...
"

Japp, that's my future !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback