The Butt Biting Bug!



Oooooh!! Av någon anledning hade jag denna låt på min dator och minnena! Minnena! Sanna och Sara hade på en av deras kurser något om att man skulle välja en låt och säga vad man förknippar den med och då skulle jag lätt välja denna! Varje gång man gick genom arcaderna spelades denna... på den stora wide-screen tevesirna på stan... killar som posade med en verklighetssize av insekten och tog kort... Jag blir så glad när jag hör den! Den var superpopulär först! Och ingen av oss visste vad det betydde först! När vi fick reda på det så skakade vi bara på huvudet: Japaner... Hade vi förväntat oss något annat? Vi har kända låtar om Zlatan. Japan har kända låtar om rumpbitande insekter. Sweden: 0. Japan: Bonus +100!

Jag saknar er. :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback