Marathon #3 Sisters of Wellber

Don't mess with a naked lady.

Idag har jag spenderat söndagen med att tittat på denna serie, jag var i desperat behov av lite nya saker och tog en serie jag velat sett ett tag nu. Som tur var så svek den mig inte!

Den kvinnliga tjuven Tina ska sno en guldstatyett från slottet, men istället blir hon vittne till ett mordförsök! Det är ingen annan än prinsessan själv som hugger ner hennes fastmö! Tillsammans så flyr dem slottet och prinsessan förtäljer för Tina att hon måste fara till Greedom för att undvika krig med prinsens land. Utan att veta varför hon högg ned prinsen så erbjuder sig Tina att bli hennes livvakt, för hon har själv saker att göra i Greedom. Men deadlinen är 14 dagar, kommer de att hinna fram i tid?

En helt vanlig fantasy serier med lömska mördare, bountyhunters, riddare och prinsessor! Me like! Det var verkligen spännande dem första avsnitten men det trappades ned lite senare, som det brukar göra. Men serien var endast bara 13 avsnitt lång so whatever. Det var romance, hidden romance och massor med blod + lite galenskap. vad mer kan man begära? Mjo, jag ville ha lite mer fast galenskap, denna var lite väl lösbaserad det var väl det enda.

Inte super, inte heller dålig. Jag hoppas säsong 2 är lika bra :D

Sisters of Wellber -



Kommentarer
Postat av: Erika

VARFÖR ÄR DU BÖG OCH HAR INTE TIDIGARE SAGT TILL MIG ATT DU HAR EN BLOGG T_T

2009-10-13 @ 08:43:43
URL: http://erikaklingmark.blogspot.com
Postat av: Johanna

... har jag verkligen inte sagt det? O_o jdå, då måste jag levat i tron att jag hade sagt det... förlåt mig!!! >.< !!!!

2009-10-14 @ 19:37:34
URL: http://wackoam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback