Marathon #4 Sisters of Wellber Season 2

roooooooooooooomance ¨¨ (>A<) ♥♥


Denna säsong börjar där den andra slutade. Tina och Rita har anlänt till Greedom och kriget är stoppat. Men Tina fortsätter sökandet efter sina föräldrars mördare och med henne har hon nu Jin och Galahad (gotta love his name). I denna säsong är det mer blod, romans och äventyr!

Så. Jag är besviken över denna, samtdigt då den var bra. men. Den gjorde inte som jag ville! Saker hände utan någon som helst anledning. Tina faller helt plötsligt för Galahad, utan någon som helst anledning. Det var ju uppenbart redan i första säsongen att Rita och Galahad skulle bli ett par, därför var jag lite förvånad när han hade en tjej, men hon dog ju so whatever. Så efter x antal blickar och missförstånd blir dem tillsammans. Sedan spoiler: så går han och dör! Hur kan dem göra detta mot mig?! Unbelievable! Alla dör! Men inte på ett bra eller episkt sätt, dem bara dör! Så jag är besviken. Detta ska föreställa en shoujo lovey-dovey anime. Inte death note main-characters die anime .__.

Så... Nej. Onödiga dödar utan episka scener vill jag inte ha. och sedan var det ganska enkelt att veta vad som skulle händ. och även denna gång så hade tvisten inte någon vidare tvist till sig.. fast den var bättre än den crazy ouji in the last season. Men... se bara första säsongen. Eller... Se Honey & Clover istället.

Sisters of Wellber season 2 -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback