I just think of you and I'm not alone anymore.

Jag är hungrig. Jag var duktig på att äta ett tag, men sedan så slutade jag... Det är ju så tråkigt... Och denna hungerkänsla kommer säkert gå över snart... Men jag fortsätter dricka vatten på jobbet! Och hemma, så är lite duktig.

Köpt två julklappar! Kände mig lite stressad men det gick över. SOm vanligt. Det är som förut när klockan är tolv på natten, har cirka 10 sidor Naturkunskap kvar att plugga (alltså, 10 sidor av skit jag inte vill plugga och typ inte fattar något av) och prov om 9 timmar. Det löser sig, tänkte jag alltid. Och det löste sig. Även om jag kanske skippade första lektionen och sov på resten.. Det gick!

Ibland så undrar man hur människor, vuxna människor, kan vara så elaka och barnsliga? Jag blir bara trött på dem ibland. Ledsen också. Tänker på hur det var och hur det är. Men så tänker jag igen. Och tänker hur bra det egentligen är och hur dåligt det egentligen var. Och då blir jag glad. Och så tänker jag lite till och blir lite ännu gladare. Och så tänker jag på en viss person och ler. Hihi.

Jag låter synden vinna över mig. Nu ska jag frossa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback