"I'm lonely," I said and he embraced me. That feeling still lingers on.

För några veckor sedan så insåg jag att jag åt dåligt. Jag tränar hyffsat mycket, jobbar för lite men äter alldeles för lite. Så jag tänkte: Skärpning nu! Nu har jag skärpt mig. Tänkt på min dagliga kost. Ätit ordentligt med frukost, lunch till och med ätit frukt ibland. Det har resulterat med att jag har gått ned 4 kilo. Jaha? Jag vet fortfarande inte om det är bra eller dåligt, vi får se om jag stannar här eller fortsätter gå ned, då kanske jag ska börja oroa mig lite.

Fast... Jag är lite trött med att oroa mig. Dem senaste dagarna så har jag fått ovanlig yrsel när jag går upp, reser mig och ibland bara står. Vilket är väldigt störande. Igår när vi kollade på fotboll så blev det jättejobbigt att bara sitta still för jag blev yr. Men jag hade visst osedvanligt lågt blodtryck enligt läkaren. Normalt har jag lågt, men varför jag har så ovanligt lågt just nu, det förtäljde han inte. Sedan har jag fått mystiska pengar. Mystiskt. Skickade ett mejl, sen har jag gjort mitt. Men tänk om det är någon bankliga som utnyttjar mig och sedan hamnar jag i fängelse i 20 år? Lite läskigt.

Imorgon match i Stockholm. Idag ska jag förhoppningsvist träffa Emil innan jag börjar mitt 10-timmarspass! Cash, here I come~ :D Jag känner mig dålig när jag inte jobbar. Jag har blivit jobbnarkoman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback