Nothing comes close to you.

Jag tror jag inte orkar med listan. Jag blickade över den lite närmare och insåg att den var för ointressant, eller att jag som i förra inlägget smyger undan sanningen och tar något som ligger närma den. So jag skippar listan. Och kör mitt eget race istället.

Igår så försvann Timmy. Vi letade överallt, han var som *poff* borta. Efter en halvtimme så stod jag bara still, försökte lugna ned mig men kunde inte hålla tillbaka tårarna. Vi hittade han sen, han satt uppe på Malins bokhylla, jag blev oerhört lättad. Timmy såg så rädd ut, han visste inte riktigt vart ha var. Om han hade flugit ut så skulle det varit alldeles för kallt för honom. Men nu sitter han i buren igen~

Igår träffade jag Therése!! Det är alltid lika trevligt, helt sjuuukt att vi känt varandra i 17 år! Jag skulle fråga henne om en sak, men glömde. Hm, tar det sen när hon kommer hem från Gran Canaria... >_> Som vanligt berättade hon roliga historier, jag fyllde i detaljerna om mitt liv och sedan var det mycket minnen, människor och lite allmänt girl-talk. Oj, nu blev jag lite distraherad och kollade på Beer Pong videos, det var så kul i somras när vi spelade :D. Men det var svårt utomhus, nästa gång blir det inomhus, no wind! (är det bra eller dåligt? Jag är ju sämst egentligen.)

Sedan så talade jag med Jess i några timmar häromdagen!!! Hon är typ aldrig inne på msn och det var skönt!! Hon är så klok och efter att ha pratat med henne känner man sig både lättad och glad. varför är alla mina vänner så awesome? Skickade ett mms till hennes mejl och det funkade! Höhö, känner mig cool.

Men det påminner mig, jag måste posta hennes julklapp idag!! Jag börjar ju om typ 3 timmar så... Better get on with it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback