Forward! We shall destroy and Conquer!

Idag har varit en hyffsad dag. Vaknade två gånger medans jag sov, vilket är konstigt men jag gick o lade mig tidigt. Gick upp runt halv tio, åkte till jobbet runt halv elva eftersom det var fullt med snö utanför.. Damn you snow... Jobbade på i 5 timmar, gick väl varken bra eller dåligt. En stabil insats som jag gillar att säga det. Åt, duschade och sedan så fixade jag lite saker. Så känner mig rätt nöjd. Nu taggar man till match imorgon mot Hammarby! Ah mah gad!!! Hoppas att det går bra för mig och Hane-chan! ♥ Btw, youtube funkar fortfarande inte ordentligt. Doushite ?! Funderar om jag ska äta kvällsmat. Men jag är inte hungrig. Är lite duktig och tar en klementin istället så har jag trots allt ätit tre gånger idag. 8)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback