The deadly smile He always gave her

Ookej, jag läste i mitt förgående inlägg att jag skulle skriva något kul. Men jag orkar inte. Jag skriver om boken jag håller på och läser sen, när jag läst ut den. Så jag själv kan läsa inlägget och vara nöjd över det eftersom, typ bara jag läser min blogg. :D

Men, denna vecka har varit en dålig vecka. En  bottenvecka. Typ som i Juni då flygbolaget ringde och sa att jag hade bokat en biljett som inte fanns och att dem andra som fanns var mycket dyrare- dålig vecka. Ingen dator. Lite sport. Ingenting på tv. Allt jag velat göra är att spela the sims. Igår satt jag på min säng i en timme för jag var så uttråkad. Jag kunde inte ta tag i någonting. Jag försökte kolla på Prison Break, men jag gillade inte alls första säsongen, förstår inte alls varför den var så hypad. Jag vet inte, allt stod liksom bara stilla och jag var rastlös och det var dåligt väder och ja. Det var bara skit. Men nu är my baby here again so all is well :) Nu är jag inte jobbig längre. Skönt.

Jag skulle ju skriva något roligt. Det var en kille som frågade efter mitt nummer på jobbet häromdagen. Haha. Lite kul. Gillar hur jag sa nej så snabbt. Jag gör det, när jag inte vill något.

Men. Jag ska upp tidigt imorgon. Sova. Nattis människor där ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback