Through sandstorms and hazy dawns i reached for you

Match igår. Vi vann i Sudden, vilket kändes surt. Vi hade bra spel, många chanser medan dem inte hade så mycket men får in ett snöpligt mål när vi precis tagit ledningen i sista. Vi hade mycket powerplay och det förstörde väl spelet lite. För egen del gick det hyffsat, kom inte upp i mitt vanliga tempo men tog det lugnt med boll och tajmade väldigt bra när jag skulle gå på motspelarna. Kanske berodde på att jag var för trött för att tjuvrusa? Blev matchens lirare i alla fall, aldrig hänt i innebandy förut, så lite glad. Kan vara min nya klubba, Hane-chans, förtjänst kanske?

Jobbade stängning. Vi var lite efter, så det var lite jobbigt för jag var lite trött. Men det gick ganska bra i alla fall. Sen kom Malin och mötte upp mig och vi gick och pratade hem, mysigt. Sedan lagade jag mat, grilled cheesus. Kanske ska sluta med mina vanor att bara laga mat mitt i natten? äh. :D Och nu ska jag börja jobba klockan 11. Weho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback