Come, take my hand and dance with me.

Jag vill shaka loss. Få ur mig vinterdepression, stå på bordet, anfalla folk bakifrån, gå hem barfota för jag har så ont i fötterna. Men jag har inte tid med sådant! Inte heller någon att gå ut med här hemma. Sedan så är det dyrt. jag vill träffa Shannon, Jess och Jori igen... Kvällen i Jasper var nog den roligaste utekväll någonsing... öh, föroutom vissa missöden där ikvällen. Men hur kul är det inte när man letat efter en person i en halvtimme kommer gåendes mitt i gatan bredvid en helt plötsligt med en kundvagn? Kul kväll. Jag är trött, sov jättedåligt. Ska jobba över tio timmar idag. Men YEAH! Taggad. Mycket jobb idag innebär lite jobb imorgon. Logiskt? Nä. Hihi. Jag dricker persikayoghurt. Jag är glad. Jag är kär. Hihihihi. Jag är också trött. Lite flummig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback