Defeated by the mountain.

Borde må sämre än vad jag gör. Vaknade fem, gav upp klockan halv sju, åt lite frukost och gick o la mig igen klockan sju. Gav upp halv åtta spelade angry birds och somnade äntligen om runt åtta! Förstår inte, jag brukar ha så enkelt för att sova... Men sedan så drömde jag en heeeeeeeeeeel massa konstiga drömmar inatt... Weird. Men, jag mår bra för det! För nu ska jag strax kila iväg till jobbet, sedan ska jag äntligen få städa min garderob efter Ikea idag! :D hinner nog fortsätta lite på rummet också... Undrar om jag ska köpa den där klänningen också.. Hmm.. Jag vet fortfarande inte vilken jag ska ha på mig nästa vecka... Gör jag det bättre genom att köpa en till att välja bland? :D


Kommentarer
Postat av: Malin (the amazing Mörlin)

Klänningar har man aldrig för många av! ;)

2011-02-06 @ 03:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback