Marabou - Non Stop

Non Stop i Choklad... MMM... Tänker på dem här chokladbitarna som Karamellkungen hade som var suupergoda. Så hur skulle denna kunna misslyckas. Man undrar ju, jag undrar fortfarande.

Marabou Non Stop. Inte särskilt god alls. Riktig besvikelse. Särskilt efter jag hade blivit bjuden på den så kunde man ju hoppas att de varit hyffsat god i alla fall. Förstår inte vad som hände. Använde dem fel Non Stop? Använde dem fel choklad? För någonting är ju fel! Det stör mig. Non Stopen blandar sig inte alls bra med den vanliga chokladen och den blir bara konstig. Jag vill att denna ska vara god. men det är den inte. Gör om. Gör rätt!

Pris: 20 kronor

Non Stop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback