Marabou Sensation Caramelized Almonds & Sea Salt

Choklad och salt? Låter onekligen konstigt. Men funkar det? Faktiskt, riktigt god!

En halvdöd Johanna åt denna medan hon och Joel (okej, mest hon) spelade Alundra. Så mitt smaksinne var inte på topp. Det var sämre än vanligt. Jag vill inte äta något egentligen, men jag fortsatte äta i alla fall. Den söta blandningen av den salta smälter samma så bra och den krispiga mandeln toppar verkligen allt! Chokladen är yumm yumm och jag vill äta den nu när jag är frisk... Det var verkligen udda med havssaltet. Men det var så konstigt och främmande med choklad att det blev alldeles utsökt!

Pris: 22 kronor
Marabou Sensation Caramelized Almonds & Sea Salt - 

Kommentarer
Postat av: Malin Sundin - hobbyfotograf

älskar den med smultron :D

2011-02-22 @ 18:41:09
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback