Valentine rises once again.

Snart är det alla hjärtans dag. Mina tankar dras onekligen till Cassandra Clares Valentine. Hur Valentine egentligen är ett sådant bra passande skurknamn, när man normalt kopplar ihop det till något positivt, kärlek, men hon vänder på det helt. Det för mig vidare till City of Fallen Angels som kommer ut om MINDRE ÄN TVÅ MÅNADER. O M G. Och film på G. Bokrea snart. Det är mycket jag ska hypa nu. Börjar bli lite jobbigt. Men blev nedtagen på jorden idag. Börjar få lite ångest. Hm.

Alla hjärtans dag. Har snart kirrat färdigt allt. hohoho~ Det var jobbigt. Men kul. Jag gillar att spendera pengar har jag märkt.. :< Fast mest på andra, så det är okej~

Nu hade jag tänkt att göra något. Vi får se vad som händer med den planen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback