A touch of prosperity

Lagade mat idag. Tog lång tid så har inte hunnit fixa något med rummet än... Osis. Men maten blev faktiskt godare än förväntat!! Har inte käkat curry rice på år så hade skyhöga förväntningar men dem flesta av dem levdes upp! Nu är jag av någon anledning helt död i kroppen så ska chilla lite. Är ensam hemma, ett fenomen som sker ungefär var tredje år men är inge sugen på godis så ska inte snoka i Emmas rum.

Planer i veckan är att se Green Hornet, Love and Other Drugs, 127 days oooch... The Tourist :D Yesyes, har jag tid med det? Probably not för ska jobba men satsar på det i alla fall. Och rummet. Rummet! Rummet! Och mina saker som ligger lite här o där i huset. Nä, tror jag dunkar musik på högsta volym och tar tag i rummet! Rummet! Rummet. Ja, jag försöker skjuta upp på det.

Dragon Age :<


Kommentarer
Postat av: J

127 hours, men nära ändå ;)

2011-01-27 @ 14:41:55
Postat av: Jojjo-san

asså, jag kanske menade den koreanska uppföljaren av 28 days later? (eller inte, men iaf)! ;P

2011-01-28 @ 09:42:38
URL: http://wackoam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback