For once. Just me.

Sitter här sjukling som jag är och har tänkt summerat året 2010 men kom på att jag redan har gjort det, så sjuk är jag. Men, jag summerar lite i alla fall.

Det första halvåret var ganska chill för min del, mina kompisar hade mer problem än jag och jag hamnade mest i bakgrunden. Det var väl Naturkunskapen som slet lite väl mycket på mig bara. Varje dag i vinter så kämpade jag och min riddare till skolan. -20, snöstorm, oplogade vägar, vi var på väg och max fem minuter försenade på morgonen! Riktigt tufft. Det var väl större delen av vintern det, jag har mest förträngt det, det var en jobbig tid. Tror också det kan vara för vintern var en dålig biosäsong. Såg The Imaginarium of Dr. Parnassus med ett gammalt par på minsta salongen och sedan var det inte mycket mer där under vintern, tyvärr.

Men. Nu ör jag trött igen. undrar jag har en mood icon som det står sämst eller döende på. Antagligen inte. För det är ju inte jag, egentligen. Läkaren imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback