Promising

Mår bättre! Mycket bra! Tränade för första gången på lääänge. Tror det var nästan exakt en månad sedan.. Sjuukt! Gick uruselt, som förväntat! Men mår bättre, och har en massa saker inplanerande som jag verkligen ser framemot att ta tag it! Har alltså full tupp de närmsta dagarna, ska bli riktigt skoj! :)

Såg btw Winter's Bone nere på söder i förrgår (det är ju onsdag nu!) med Joel. Tyvärr så levde den inte riktigt upp till förväntningarna då storyn inte höll helt men rent visuellt så var den mästerlig. Gillar dock mitt bioklubben kort då jag får rabatt, hihi. Måste fortsätta med årets kommande biofilmer sedan... Jag började... men sedan blev jag för sjuk... Sängen nu då jobb väntas om 7 och en halvtimme...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback