Like a lonely cloud I'm floating around

Förut var de alltid de stora resorna jag såg framemot. Västerås var början. Sedan tog jag det stora klivet och åkte till Japan när jag var 17 och sedan dess har jag varit på resande fot. Mest Stockholm, lite Uppsala och Skånde däremellan och senast stora resan var då Kanada. Nu pendlar jag väldigt mycket till Stockholm. Känns nästan som jag börjar få mycket av det goda. Börjar tröttna på mitt vanliga liv. Jag blir rastlös av att göra saker jag gjort 1000gånger tidigare. Jag blir rastlös av att sitta vid datorn. Jag vet inte. Jag känner mig lite vilsen. Imorgon är det match, jag är inte så taggad som jag borde vara och det stör mig. Mycket saker stör mig. Men jag mår bra i alla fall tror jag. Måste bara hitta rätt rytm igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback