Oh, it was just a butterfly.

Igår var jag på konstert. Jag går inte ofta på konsterter eller teatrar eller sånt. Mest för det är ingen som upplyser mig om det. Jag älskar att gå på sånt, men jag är direkt inte djupt intresserad av det så jag har koll på vad man vill se och vad som är bra. Förra året när jag var på Emils teater var det jättetrevligt och roligt. Igår var jag på en annan Emils konsert, också jättetrevligt och jättebra! Det är lite synd att jag inte har folk som upplyser mig om saker. Problemet med musik är väl att jag alltid kopplar bort ljud omkring mig om jag inte just sätter mig ner bara för att lyssna på musik. Som man gör på en konsert. Annars. Poff. Borta. En sån här fin egenskap som ibland inte är så fin.  Men som sagt. Jag vill gå mer på sådant. För det är vid konsterter jag uppskattar musiken, lyssnar på den. Oh, look at the time. I should be asleep. Or. Hajime ha shawa ni hairu! Oj, upptäckte precis jag har ingen bild för kär. Bordeladda upp med lite mer positiva bilder. men alla mina ikoner försvann ju.. Men.. Kan leta efter fler. HÖHÖHÖHÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback