Thinking of you and I can't stop smiling


Jag har seglat på ett stormande hav och tro mig, jag har velat stävja vinden Det är kyligt här i natt, när Stockholm kysser mig på kinden
Funderade om jag skulle ja och baka lite ikväll men nä. Jag har ju tid imorgon och på fredag också, varför stressa, jag kan ta det lite lugnt! Idag så har jag varit duktig och fixat läxor (men nu när jag säger det så har jag en kvar...) Men det går bra~ Vart lite tomt på bloggandet, har funderat väldigt mycket här och kommit fram till några beslut! Och nu mår jag bra :D Fotbollen är på gång på RIKTIGT och det är KUL! :D Hihi. Nu ska jag fixa Joels födelsedagspresent, så har jag det gjort också! AAAH. SKÖNT. Gillar att vara ute i tid. Humelidum. MM. Godis. Men. Vatten duger det med :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback