Torned within

Idag har jag fått höra att jag är värdelös. Dålig. Ful. Äcklig. Har inga vänner. Ingen tycker om mig. Vanligtvist när jag får höra detta och lite andra saker (som att jag borde låsas in på ett mentalsjukhus) så brukar jag avfärda det lite lätt. Men, idag var jag trött. Orkade inte. Tog åt mig. Som jag har sagt åt mig så många gånger att jag inte ska. Att det är fel. Och idag behövde jag veta att det inte stämde. Men det stämmer tydligen för jag är ju en person man inte vill umgås med. Så jag antar att jag är värdelös, dålig, ful, äcklig, har inga vänner och kommer spendera resten av mina dagar i ett vitt rum.

Kommentarer
Postat av: Joel

Asså det där med mentalsjukhuset är jag ju beredd att hålla med om... Men resten är ju bara random lögn...

2011-03-31 @ 09:38:24
URL: http://wackoam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback