Fangirling never dies

Vad är positivt med en alldeles usel film? Jo, lite ögongodis såklart. Det innebär att man kan göra om historien med egna karaktärer inklusive ögongodiset. Jag har ju en svag tand för killar med mörkt (helst långt) hår. Så här kommer min top 3 på dem just nu!

1. Joseph Gordon-Levitt
Photobucket
Stabil etta. Hans mörka hår är snyggt även som långt (Hesher), backslick (Inception), normalt (500 days of summer). Just the perfect actor!

2. Tom Hiddleston (as Loki)
Photobucket
Jag är helt kär i Loki. Tyvärr så gillar jag hans hår mindre från Avengers, men det är fortfarande underbart!

3. Kit Harrington (as Jon Snow)
Photobucket
Hans mörka hår är så underbart vackert emot den vita kontrasten av snö. Tyvärr har mr. Harrington inte varit med i något annat, men vi hoppas se hans hår i många filmer!

Ds. Johnny Depp är ju alldeles underbar i alla sina filmer och oavsett hårfärg (Röd - Gilbert Grape, Blond - Blow, Dreadlocks - PotC) så jag valde att inte ha med honom här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback