On the bright side of the moon

Under min lilla period i mörkret så har de gått och ändrat designen här på blogg.se! Ujuj, sånt man kan hitta på! men det är ungefär det jag har hittat på här hemma i rummet, dekorerat om och prydit rummet med bland annat två supersnygga bokhyllor! Jag drömmer fortfarande om den dagen då jag kan ha all min manga här i Linköping, eller den dagen då jag kan pryda ett rumt fullt med bokhyllor med bara en  massa manga och sortera dem så fint! Drömmar är bra att ha, särskilt när dem kan slå in. Finns mycket att-göra listan och den växer och blir allt större. På något konstigt hipp och happ har mitt intresse för serier svalnat och passionen för att göra saker, jag menar verkligen GÖRA saker, planera och organisera blossat upp. Så ser framemot detta år! Hur ska plugget gå måntro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback